Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ


ΤΟ ΧΟΝΤΡΟ ΜΠΙΖΕΛΙ

Το χοντρό μπιζέλι
χορεύει τσιφτετέλι,
χορεύει τσιφτετέλι στο χορό των μπιζελιών
και τα κολοκυθάκια
χτυπάνε παλαμάκια
πάνω στην πρασινάδα και πάνω στο γκαζόν.



Μ' ένα πράσινο καινούργιο παπιγιόν
ξεκινώ για το χορό των μπιζελιών
ήρθε η ώρα πια κι εγώ,
ήρθε η ώρα πια κι εγώ
να χορέψω με λαχτάρα
αγκαλιά με μια αγκινάρα
το πρώτο μου ταγκό.

Βλήτα και σπανάκι
χορεύουνε συρτάκι,
χορεύουνε συρτάκι στο χορό των μπιζελιών
κι η μπάμια η μεγάλη
χορεύει πεντοζάλη
πάνω στην πρασινάδα και πάνω στο γκαζόν.

Μ' ένα πράσινο καινούριο παπιγιόν
ξεκινώ για το χορό των μπιζελιών
ήρθε η ώρα πια κι εγώ,
ήρθε η ώρα πια κι εγώ
να χορέψω με λαχτάρα
αγκαλιά με μια αγκινάρα
το πρώτο μου ταγκό


Η ΠΑΤΑΤΑ
Μια πατάτα χοντρούλα
άσπρη και νοστιμούλα
στου μανάβη τον πάγκο
αγκαλιά μ' ένα μάγκο
κάποια μέρα κινάει
στο παζάρι να πάει
υλικά για να ψάξει
νυφικό για να ράψει
Μια πατάτα χοντρούλα
άσπρη και νοστιμούλα
κάποια μέρα κινάει
στο παζάρι να πάει
παίρνει άσπρη κορδέλα
μεταξένια δαντέλα
ασημένια γοβάκια
και ροζέ κουφετάκια
Μια πατάτα χοντρούλα
άσπρη και νοστιμούλα
υλικά πάει να ψάξει
νυφικό για να ράψει
κι είναι τόση η χαρά της
που δεν βλέπει μπροστά της
την κατεύθυνση χάνει
και γλιστράει στο τηγάνι


ΈΝΑ ΛΕΠΤΟ ΚΡΕΜΜΥΔΙ
Ένα λεπτό κρεμμύδι γέο βαγέο
Ένα λεπτό κρεμμύδι κράξε βαγέο
Και τι θε να το κάνετε γέο βαγέο
Και τι θε να το κάνετε κράξε βαγέο
Θέλω να το παντρέψω γέο βαγέο
Θέλω να το παντρέψω κράξε βαγέο
Και ποιον επαντρεύεται γέο βαγέο
-Και ποιον επαντρεύεται κράξε βαγέο
-Παντρεύουμε τη Μαίρη γέο βαγέο
-Παντρεύουμε τη Μαίρη κράξε βαγέο
-Και ποιον της δίνετε γέο βαγέο;
-Της δίνουμε ένα ναύτη που όλο μύγες χάφτει
Της δίνουμε ένα ναύτη που όλο μύγες χάφτει
-Αυτό είναι χάρισμα σας στα μούτρα τα δικά σας
Αυτό είναι χάρισμα σας στα μούτρα τα δικά σας
-Της δίνουμε ένα γέρο που χρόνια τονε ξέρω
Της δίνουμε ένα γέρο που χρόνια τονε ξέρω
-Αυτό είναι χάρισμα σας στα μούτρα τα δικά σας
Αυτό είναι χάρισμα σας στα μούτρα τα δικά σας
-Της δίνουμε ένα πρίγκιπα με το σπαθί στο χέρι
Της δίνουμε ένα πρίγκιπα με το σπαθί στο χέρι
-Αυτόν τονε θέλουμε και τον παρακαλούμε
Αυτόν τονε θέλουμε και τον παρακαλούμε
-Ας πάρει τα προικιά της και τα χρυσαφικά της
να πάει στη πεθερά της με όλα τα καλά της.


ΜΗΛΟ ΜΟΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , ΡΟΙΔΟ ΒΑΜΜΕΝΟ
Μήλο μου κόκκινο, Ρόιδο βαμμένο
Γιατί με μάρανες, Τον πικραμένο
Πααίνω κι έρχομαι, Μα δε σε βρίσκω
Βρίσκω την πόρτα σου, Αμπαρωμένη
Τα παραθύρια σου, Φεγγοβολούνε
Ρωτώ το πάπλωμα, Που είναι η κυρά σου
Κυρά δεν είναι εδω, Παέι στη βρύση
Πάει για να πιεί νερό, Και να γιομίσει.







0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου