Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ


ΣΚΟΥΠΑ ΚΑΙ ΦΑΡΑΣΙ
Ένα, δυο, τρία, πήγα στη κυρία
Μού’ δωσε ένα μήλο, μήλο δαγκωμένο
Το’ δωσα στη κόρη, έκανε αγόρι
Το’ βγαλε Θανάση, σκούπα και φαράσι.

Ένα, δυο, τρία, πήγα στη κυρία
Μού’ δωσε ένα μήλο, μήλο δαγκωμένο
Το’ δωσα στη κόρη, έκανε αγόρι
Το’ βγαλε Θανάση, σκούπα και φαράσι

ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ
Πουν’ το, πουν’ το, το δαχτυλίδι
Ψάξε ,ψάξε δε θα το βρεις
Δε θα το βρεις, δε θα το βρεις
Το δαχτυλίδι που ζητείς
Να’ το να’ το, το δαχτυλίδι
Ψάξε, ψάξε δε θα το βρεις
Δε θα το βρεις, δε θα το βρεις
Το δαχτυλίδι που ζητείς
Το δαχτυλίδι που ζητείς

Ο ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ

Ανάλαφρος σα συννεφάκι
Πετώ ψηλά στον ουρανό
Με συντροφιά μου τ’αεράκι
Μπλέκω σε χορό τρελό

Χρώματα χίλια η φορεσιά μου
Και αξιοζήλευτη η ουρά μου
Τον κόσμο όλο αγκαλιάζω
Από ψηλά σαν τον κοιτάζω

Χάρτινος τι κι’ αν είμαι εγώ
Έχω φτερά σαν τον αετό
Τον κόσμο όλο τριγυρνώ
Κι από ψηλά σας χαιρετώ (3)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου