Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙΑ ΜΕ ΖΩΑΚΙΑ

Χταπόδια

Παίζουν μπάλα τα χταπόδια
και με τα οχτώ τους πόδια
Κι έρχονται όλα τα ψάρια
γίνονται μαλλιά κουβάρια



Γκολ! φωνάζει η σαρδέλα
τον κολιό τον πιάνει τρέλα
Τούμπες κάνει η καραβίδα
που της έστριψε μια βίδα

Σαματάς και φασαρία
ξάφνου βλέπουν καρχαρία
Κι όπου φύγει , φύγει , φύγει
ο αγώνας έτσι λήγει

Το παπάκι

Έχω ένα παπάκι να μου κάνει πα
να μου κάνει πα , πα , πα
Κι ένα κουνελάκι που όλο μου κουνάει
που όλο μου κουνάει τ' αφτιά

Και δε μου καίγεται καρφί
αν εσύ περνάς και δε μου ξαναμιλάς

Ίσως να ξανάρθεις όταν θα έχω πια
όταν , θα έχω πια χαθεί
κι ή θα μ' έχουν θάψει ή θα έχω μα-
ή θα έχω μαραθεί

Και ας μη σου καίγεται καρφί
Και ας συνήθισες και ας συνήθισες και εσύ

Τα παπάκια

Πι , πι , πι σαν τα παπάκια
κάνουν τα μικρά παιδάκια
πι , πι , πι ........ πι

Τώρα πίνουνε νεράκι
μέσα σ' ένα κουβαδάκι
γλου , γλου , γλου ........ γλου

Ξάφνου βλέπουνε γεράκι
μέσα σ' ένα συννεφάκι
πω , πω , πω ......... πω

Η μανούλα στα φτερά της
αγκαλιάζει τα παιδιά της
τσίου , τσίου , τσίου ......... τσω

Τα παπάκια

Τα παπάκια στη σειρά πως χορεύουνε τρελά
μες στης λίμνης τα νερά κουά , κουά , κουά , κουά
Τις ουρίτσες τους κουνούν τα κεφάλια τους βουτούν
σκουλικάκια για να βρουν κουά , κουά , κουά , κουά

Σαν παπάκια τα παιδιά πως χορεύουνε κι αυτά
όμορφα και ζωηρά κουά , κουά , κουά , κουά
Τους αγκώνες τους κουνούν και τη μέση τους λυγούν
παλαμάκια πως χτυπούν κουά , κουά , κουά , κουά

Μέσα στο χορό κανείς όλα τα ξεχνά
κάθε έγνοια φεύγει και η ευτυχία χαμογελά
Πάει κι η γραμματική φεύγει και η αριθμητική
με αυτήν την μουσική κουά , κουά , κουά , κουά

Κι η δασκάλα μας , παιδιά που φωνάζει δυνατά
και μαλώνει τα παπιά κουά , κουά , κουά , κουά
Ήρθε η ώρα του χορού και του γέλιου του τρελού
του μεγάλου του κεφιού κουά , κουά , κουά , κουά

Ας χορέψουμε , παιδιά και μαζί με τα παπιά
που φωνάζουν δυνατά κουά , κουά , κουά , κουά

Μέσα στο χορό κανείς όλα τα ξεχνά
Κάθε έγνοια φεύγει και η ευτυχία χαμογελά







0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου