Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙΑ ΜΕ ΖΩΑΚΙΑ

Ανέβα στις λευκές φτερούγες μου

Ανέβα στις λευκές φτερούγες μου
υπάρχει χώρος και για σένα
Έλα ακολούθησε την πτήση μου
πόλεις και χωριά να δεις παραμυθένια

Ελάτε μαζί μου ταξίδι στη χώρα της χαράς
Ελάτε μαζί μου χαρούμενα πουλιά (x2)



Ανέβα στις λευκές φτερούγες μου
είναι τόσα που δεν τα έχεις δει
Σε τούτο το ταξίδι μου θέλω
πολύ να είμαστε μαζί
Ελάτε μαζί μου ταξίδι στη χώρα της χαράς
Ελάτε μαζί μου χαρούμενα πουλιά (x2)


Πουλιά χαρωπά


Τα πουλιά όταν χτίζουν
στα δέντρα φωλιά
Ειν' όλο χαρά (x2)

Πετούν μες το δάσος
από το ένα κλαρί
στο άλλο κλαρί , οε

Οε , οε πουλιά χαρωπά (x4)
Πουλιά χαρωπά οε


Είμαι πουλί πρώτο

Είμαι πουλί πρώτο στη φωλιά μου
Κι όλο τον κόσμο έχω στην καρδιά μου

Και μια ψυχή που μοιάζει περιστέρι
Όπου ανάγκη εγώ δίνω χέρι (x2)

Δεν μας χωρίζει μίσος και κακία
Είμαστε αδέλφια όλα τα πουλιά

Πάντα χαρά και δημιουργία
Υπάρχει στη δικής μας τη φωλιά (x2)

Ανακαλύπτω πάντα νέους κόσμους
και φίλους έχω όλα τα παιδιά

Στη φύση που τόσο αγαπάμε
θα ζήσουμε για παντοτινά (x2)


Είμαι πουλί σωστό

Είμαι πάντα εργατικό γρήγορο και χαρωπό
είμαι πουλί σωστό
Φέρνω τη χαρά στο σπίτι είμαι πάντα ευγενικό
και τους άλλους αγαπώ
Δίνω χέρι πρόθυμα , υπακούω , προσπαθώ
και ποτέ μου δεν ξεχνάω να'χω το χαμόγελο
είμαι πάντα
Την αλήθεια λέω σ' όλους φίλους έχω ένα σωρό
και μπροστά όλο προχωρώ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου