Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙΑ ΜΕ ΖΩΑΚΙΑ

Καληνύχτα πουλιά

Καληνύχτα πουλιά
έχει ο ήλιος πια δύσει
και τ' αστέρια ψηλά
λαμπυρίζουν μακριά

Μες τη νύχτα βαθιά
ο θεός μας φυλά
Το πρωί με χαρά
μας ξυπνούν τα πουλιά



Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι
Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι θα σ' αγοράσω ένα κοκοράκι
Το κοκοράκι κι κι ρι κι κι να σε ξυπνάει κάθε πρωί

Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι θα σ' αγοράσω μία κοτούλα
Η κοτούλα κοκοκο το κοκοράκι κιρικικι θα σε ξυπνάει κάθε πρωί

Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι θα σ' αγοράσω μία γατούλα
Η γατούλα νιάου-νιάου ,η κοτούλα κοκοκο το κοκοράκι κικιρικικι
θα σε ξυπνάει κάθε πρωί

Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι θα σ' αγοράσει ένα σκυλάκι
Το σκυλάκι γαβ-γαβ ,η γατούλα νιάου-νιάου ,η κοτούλα κοκοκο ,το κοκοράκι κικιρικικι θα σε ξυπνάει κάθε πρωί

Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι θα σ' αγοράσω ένα προβατάκι
Το προβατάκι μπε μπε μπε ,το σκυλάκι γαβ-γαβ ,η γατούλα νιάου-νιάου ,η κοτούλα κοκοκο ,το κοκοράκι κικιρικικι θα σε ξυπνάει κάθε πρωί




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου